Kupując w sklepie Tanner.pl otrzymujesz pełną gwarancję zadowolenia z zakupów. Jeżeli więc otrzymany produkt nie spełnia Twoich wymagań możesz go w prosty i szybki sposób zwrócić otrzymując zwrot pieniędzy lub wymienić na inny. Również jeżeli w trakcie użytkowania produktu ujawnią się niespodziewane wady produkt możesz bez problemów zareklamować. Dzięki temu zakupy w naszym sklepie są zawsze bezpieczne, a Ty kupując u nas nie podejmujesz żadnego ryzyka.

ZWROTY I WYMIANY

Jeżeli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupionego u nas produktu możesz go do 15 dni od otrzymania przesyłki zwrócić lub wymienić na inny. W przypadku zwrotu otrzymasz refundację całej zapłaconej kwoty (łącznie z kosztem dostawy). Ty płacisz wyłącznie za odesłanie produktu do sklepu. Zwrot pieniędzy na Twój rachunek bankowy zostanie zrealizowany do 48h od otrzymania przesyłki zwrotnej.

Decydując się na wymianę produktu na inny również płacisz wyłącznie za odesłanie produktu do sklepu, drugi przedmiot wysyłany jest na koszt sklepu. W przypadku ewentualnej różnicy w cenie produktu wymienianego, a tego, na który wymieniasz będziesz musiał dopłacić różnicę na rachunek bankowy sklepu lub różnica zostanie zwrócona na Twój rachunek.

Jeżeli zakupiłeś produkt w sklepie Tanner.pl i chcesz go zwrócić lub wymienić napisz wiadomość mailową na adres: info@tanner.pl.

REKLAMACJE

Sklep Tanner.pl na wszystkie sprzedawane produkty udziela rocznej gwarancji. Jeżeli w ciągu roku od otrzymania produktu ulegnie on uszkodzeniu nie z Twojej winy, przedmiot zostanie bez zbędnych formalności wymieniony na nowy. W przypadku braku dostępności danego produktu będziesz mógł wymienić produkt na inny lub otrzymać zwrot pieniędzy. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne produktów oraz zmiany wynikające z ich normalnego użytkowania.

Gwarancja udzielana przez sklep Tanner.pl nie wyłącza zastosowania ewentualnej gwarancji udzielanej przez producenta oraz przepisów z tytułu niezgodności towaru z umową. Jest to dla Ciebie dodatkowe zabezpieczenie, które w przypadku ujawnienia się wady zamówionego przez Ciebie produktu w przeciągu roku pozwoli Ci bez zbędnych formalności, długiego rozpatrywania reklamacji i innych problemów zwyczajnie wymienić produkt na nowy. Szybko i bezproblemowo.

Jeżeli kupiony przez Ciebie produkt uległ uszkodzeniu i chcesz go zareklamować napisz wiadomość mailową na adres: info@tanner.pl.